среда, 3 февраля 2010 г.

Сценка "Екзамен"

 
(На сцені стіл. За столом викладач економіки. Заходить студент)

Студент.  Здрастуйте, Микола Володимирович.

Викладач.  Ви на мої пари ходили?

Студент (оглядається). Хто?

Викладач.  Ви. Ви на мої пари ходили?

Студент. Що?Викладач.  Я вас останній раз питаю: “Ви на мої пари ходили?”
Студент (підходить до столу, сідає).  Ну що ви, Микола Володимирович, заладили одне й теж “був”, “не був”? Що у вас інших питань немає? Ось, наприклад, (тягне білет), перше питання другого білета: “Що таке маркетинг?
Викладач.  Ну... Маркетинг – це наука, яка вивчає попит та пропозицію ринку.
Студент.  Правильно, Микола Володимирович. Переходимо до другого питання.
Викладач (опам’ятавшись).  Здрастуйте!
Студент (зіскакує зі стільця).  Так я як сюди увійшов, відразу ж привітався, а ви мені відповіли. Я подумав, може у вас неприємності, може у вас дружила хворіє, може діти ...
Викладач.  Хто тут викладач?
Студент (обережно підсідає, не голосно).  А у вас, що сумнів? Ви – відома всьому технікуму, а зараз – і всьому місту людина. Ви викладач! Хай хто-небудь скаже, що це не так! То я, ваш любимий студент... та я сам не знаю, що я з ним зроблю (б’є себе в груди). Та я ...
Викладач.  Та я вас вперше бачу.
Студент.  Та я вас також. Що вам від того погано чи що? Степан (пожимає викладачу руку).
Викладач (висмикує руку).  Відпустіть мою руку. Відповідайте на перше питання другого білета: “Що таке маркетинг?”
Студент (сідає).  Маркетинг – це наука, яка вивчає попит та пропозицію на ринку.
Викладач.  Ну, це я сказав!
Студент.  Так, Микола Володимирович, це ви сказали, і хай хто-небудь скаже, що це не так, то я, ваш улюблений студент, та я сам не знаю, що я з ним зроблю...
Викладач.  Так, це я перший сказав!
Студент.  Так, ви перший сказали, і хай хто-небудь скаже, що це сказав Майкл Джексон, та я...
Викладач (викрикуючи).  Переходимо до другого питання. Перед вами ринок.
Студент.  Де? (оглядається)
Викладач.  Та не тут.
Студент.  Не тут і не треба. Що ви хвилюєтесь. Я думав, тут правда ринок, а ви пожартували.
Викладач (голосно).  Є, все ж таки, ринок!
Студент (голосно).  Є ринок! І хай хто-небудь скаже...
Викладач (захищаючись). Що треба запропонувати ринку, що збільшити грошовий обіг? (закінчує з видом переможця)
Студент (подавленим голосом).  Перестаньте, знущатися. Є все ж таки ринок чи ні?
Викладач.  Це я вас питаю: є ринок чи його нема. Відповідайте прямо на поставлене питання.
Студент.  От, от! Відхилятись кожний може, відповісти прямо на поставлене в лоб питання – це ого-го! Як ви правильно говорили на своїх уроках (довірливо). Я правда, сам не був, але мені розповідали, що ви там робите...
Викладач (злякано).  Де? Що я там роблю?
Студент.  Хто?
Викладач.  Що?
Студент.  Де?
Викладач.  Там.
Студент.  Кому?
Викладач.  Вам?
Студент.  Мені? П’ять.
Викладач.  Два.
Студент.  П’ять.
Викладач.  Два.
Студент.  Два.
Викладач.  П’ять.
Студент.  Дякую! (тікає)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Внимание!

Ув. посетители! Если возникают проблемы со скачиванием файлов или др. ПОЖАЛУЙСТА пишите в комментариях, а то многие сообщения уже удалены с файлообменника, а все припомнить невозможно. Спасибо за понимание :)